Nieuw centrum voor zelfbewust leven

Sinds begin oktober is er in Harderwijk een nieuw centrum gekomen voor iedereen die zelfbewust in het leven staat en zich daarbinnen verder wil ontwikkelen, namelijk The School of life aan de Herman de Manstraat 39A.

Het centrum is officieel geopend door Tineke Verburg. In haar speech sprak ze uit waar het in het centrum om gaat: verbinding. Mensen verbinden aan elkaar. Maar ook mensen meer verbinden met zichzelf en hun gezin. Hoe vaak doen we immers iets omdat we vinden dat het hoort of omdat we het altijd zo doen? Ook als we merken dat het niet langer zo werkt? De instanties binnen het centrum ondersteunen mensen bij hun zoektocht naar wat hen echt drijft van binnen, wie zij werkelijk van binnen zijn als de schil van ‘moeten’ af mag vallen. Maar wie zijn er dan aan The School of Life verbonden? Dat zijn twee opleidingen, twee stichtingen en drie praktijken, te weten: Vermeulen Opleidingen en Vorming (de opleiding tot polyenergetisch therapeut), het Mediumcollege, Stichting Bezieling, Stichting Enigma, praktijk Vermeulen Coaching en Therapie, Praktijk Medium Marisa en Praktijk Die vlinder dat ben jij (kindercoaching). In samenwerking met elkaar verzorgen ze lezingen, workshops, coaching, therapie en opleidingen. Hierbij worden ook belangrijker sprekers van buitenaf gevraagd. Zo komt op 28 november Marja de Vries een lezing geven. Zij heeft onderzoek gedaan naar het gemeenschappelijke van alle wijsheidstradities en dit verbonden aan recent wetenschappelijk onderzoek.

Meer weten? Bezoek de websites of loop gewoon eens binnen:

www.vov-opleidingen.nl

www.mediumcollege.nl